tisdag 7 oktober 2008

Veckan blir längre...

Okej, i morse så hittade Johan en lapp i brevlådan när han tog in posten om att Lulebo tänker stänga av vattnet imorgon kl 8.00-13.00. Jag ryckte givetvis på axlarna, jag har ändå lab pass 1, projektmöte pass 2, knappast som så att det berör mig att vattnet är avstängt. Förhoppningsvis så kommer elementen fungera bättre nu när de mekat lite med ledningarna. Fast det förstås, sist de hade sådana hyss för sig så tömdes elementen fullständigt (det lät som om det var vattenfall i varje element) och det blev således svinkallt tills Lulebo skickade hem hantverkare till mig som luftade elementen. Först efter att jag felanmält förstås, hos Lulebo sker inget automagiskt, framför allt inte när skulden är deras.

Nu behöver jag verkligen inte oroa mig för att vara hemma när det saknas vatten.. för att få allt gjort med labbandet så blir det ännu tidigare morgon.. Samling i labsalen kl 7.00... Huga! När blev jag så seriös student så jag mer eller mindre bor på skolan?

Inga kommentarer: