onsdag 19 november 2008

Bubbelbad!

Dagens horoskop uppmuntrar mig att inte försöka göra alla andra glada för då sliter jag ut mig. Horoskop är väl föga trovärdiga men hur som så kändes det som ett gott råd.

Att ha fått fysikboken och börjat kånka runt på den har börjat kännas i nacke och rygg, jag har blivit stelare igen. Måste verkligen försöka få lite ordning på träningen men det är lättare sagt än gjort att försöka få in lite träning när man är i skolan hela dagarna.

Hur som så unnade jag mig ändå lite egentid nu ikväll med att ta ett riktigt superbubbligt bubbelbad! Badkaret må kännas lite drygt sådär varje dag när man ska duscha men att ha ett badkar att krypa ner i efter en lång dag är riktigt härligt.

Annars så har ju vintern fått ett lagomt grepp om Luleå, dessvärre smög det sig in en dag med plusgrader så nu ligger det en lömsk ishinna på marken och så lite mera snö ovanpå. Men det ser vintrigt ut i alla fall och det väntar massor med kalla och soliga vinterdagar.

Inga kommentarer: