onsdag 1 april 2009

Renar

Jojomen, idag var det renar på besök nere på stan. Tanken var att man skulle få åka släde men snöslasket gjorde att det inte riktigt funkade. Hur som så har jag klappat renarna och busat lite med halvårsgamla renkalven. De är ganska stora och kraftiga redan vid ung ålder.. men det är klart, man måste nog växa upp snabbt som ett utomhusdjur i Norrbotten.

Johan ville inte följa med på stan så han missade renarna (hade jag kommit ihåg innan att det var renar idag så kanske han hade följt med ändå), men jag skickade bilder från mobilen! Vet inte riktigt vilken kvalité det blev på dem, räkna inte med renbilder här i bloggen..

Mina datorer fortsätter att superbråka så bara inte räkna med bilder alls, när jag får tid över så ska jag ta itu med att reda ut mina struliga datorer. Hm, tid över? Vad är det för något? Går det att äta?

Inga kommentarer: