onsdag 4 januari 2012

Statistik från spionfiltret!

Under förra året så skrev jag färre inlägg men fick ändå fler läsare till bloggen, faktum är att alla månader utom maj genererade över 100 unika läsare (maj med sitt enda inlägg landade på 98 läsare). Med tanke på att jag skriver sporadiskt så ser jag det som rätt okej siffror. Den absoluta toppen under förra året var i v 35 då jag hade 136 unika besökare - det var förstås den veckan vi släppte bomben att vi gift oss..

Men av någon anledning så var det november månad som lockade mest besökare med 222 unika läsare. Har ingen riktig vettig förklaring till det, jag var extra bitter då men bitterhet kanske säljer, vad vet jag?

Nu får vi se var det nya året tar mig och om det blir några läsare som följer med på de fortsatta äventyren.

Inga kommentarer: