lördag 8 november 2014

Oups...

Okej... jag vet att man kan hitta mycket spännande när man städar i gamla lådor men något säger mig att dagens fynd inte direkt tillhör vanligheterna.. I en låda hittade jag en gammal After Eight-ask som jag säkert sparat för att den var fin och jag tänkte ha saker i den (jag sparade massa gamla askar när jag var yngre som kunde vara "bra att ha"), men nu är jag lite mer slängningsbenägen så då ska saker ut. Så jag river ut innandömet för att kunna slänga kartongen i pappersåtervinningen, men vad är det som sitter kvar i ena kanten?

Det hade alltså blivit kvar en After Eight i asken.. Någon som är sugen på en bit choklad med bäst före-datum 23 november 1996? 
Hur ouppmärksam är man som inte ens äter upp all choklad?

För den nyfikne, 18 år gammal choklad ser väldigt oaptitlig ut.. Och nej, jag tänker inte testa hur den smakar!

Inga kommentarer: