torsdag 15 oktober 2009

Packa packa packa

Så imorgon kväll beger vi oss alltså iväg söderut för att gå på bröllop. Är lite småstressad över hur jag ska få ihop det med packningen då jag måste jobba hela dagen imorgon. Bröllopssaker tar massa plats med, vi ska bara vara borta en helg och det blir lika stor väska som jag hade i julas! Blir ju inte bättre av att vi måste ha med oss sängkläder och sånt med.

Har haft lite trixigt med att välja ut skor, jag har fortfarande en lila tå som ser alldeles för illa ut. Så lösningen blev att måla alla naglar lila (matchar klänningen). Men! Nagellacken är inte tillräckligt heltäckande! Man ser fortfarande en mörk fläck under nageln. Nåväl, får väl se till att se fantastisk ut i övrigt så ingen tittar på mina fötter. Hoppas ingen klump får för sig att trampa på mig på dansgolvet bara. Jag har fortfarande ont i tårna, jag kan visserligen ha täckta skor igen men när jag böjer tårna för långt gör det ont. Det svåra är egentligen att välja vilka vardagsskor jag ska ha i helgen. Får se vad jag kommer på.

Måste packa lite sysselsättning till tågresan hem med, får nog bli Mekanikböckerna till den, tentaperioden börjar förstås nästa vecka och jag har för ovanlighetens skull tentor tidigt. Hela förra året drogs jag med sista tentadagarna.

Planen är att få till massa fina bilder i helgen med, Johan och jag vill ha fina bilder på oss! Dels att få upp på fotoväggen och dels så behöver jag en fin bild till plånboken. Johan mumlade något om att han tyckte han borde vara med på bild där. Man skulle nästan kunna tro att han är lite avundsjuk.

Inga kommentarer: