lördag 25 juli 2009

Mitt nya ljus!

Mamma och pappa har varit på 5-dagars hela veckan (om mammas vimsande i skogen får ni fråga henne om, det finns resultatlistor att hitta här). Tydligen var utbudet av souvenirer inte det roligaste i år men jag fick i alla fall det här mycket coola ljuset!

Annars så har vi inte gjort så mycket idag, genomgång av Johans saker går vidare, massa foton har visat sig för världen främst med liten Johan utan glasögon och med blont hår. Dagens skörd består alltså mestadels av saker som utan tvekan ska sparas.

Ytterligare två korta små strömavbrott så Johan fick ur sig kommentaren:
"-Är du säker på att du vill bo på landet?"
Jag har de senaste åren haft en del funderingar på var jag skulle vilja bosätta mig i framtiden och jo, med tanke på en del grannar jag haft under åren i Luleå så lockar det faktiskt att ha närmaste granne på andra sidan en åker. Men man får väl se vad det blir. En sak i taget, vi behöver inte bestämma idag var resten av vårt liv ska ta oss.

Inga kommentarer: