torsdag 23 juli 2009

Johan har massor av saker!

Det har jag också förstås vilket är en del av problemet, två prylsamlare bör inte slå sig samman. Men han har sitt liv huller om buller instuvat i ett förråd så det ser bara så mycket ut. Dessvärre har han inte riktigt haft koll på vad som funnits var så en del saker finns i överflöd. Som till exempel åtskilliga helt oanvända (till och med i originalförpackning) ugnsformar. Bra att ha, men hur många behöver man?

Handdukar är något Johan knappt kunde få fram när jag var i Gävle första gången, nu tycks de dyka upp lite varstans. Alla stora och fina och i bättre skick än mina. Lösningen? Nu åker mina gamla slitna ut och vi kör med hans handdukar istället.

Lite ledigt har jag ändå hunnit med mellan allt släpande (vi är nog snart kändisar på Tippen) hit och dit och allt som ska gås igenom. Idag trotsade jag det evigt dåliga vädret för att ta ett dopp i Nyn (Johan tittade på) samt äta upp de smultron som växte vid skogsbrynet.

Men vädret har verkligen inte varit roligt den här veckan. Och det ser inte lovande ut framöver heller..

Inga kommentarer: