tisdag 20 januari 2009

Mjukstart? Nääää!

Nya läsperioden har dragit igång med fullt ös, nya kurser och dessvärre är det inte smärtfritt. Jag har problem att kursregistrera mig men jag hoppas det löser sig innan helgen, för annars blir det jobbigt på riktigt. LARV är på g med, teknologernas arbetsmarknadsvecka och jag är med som chaufför även detta år. Dessvärre så är organisationen lite sämre än tidigare år och strulen har bara hopat sig. Det har varit dåligt med information och mycket i sista minuten. Vi chaufförer är inte så många i år heller och när sedan en av killarna dessutom blivit sjuk.. tja, vi andra får köra mer helt enkelt.

Så imorgon börjar min dag med en körning kl 7.45 - med hämtning på stadshotellet så jag måste alltså köra ännu tidigare från universitetet. Men med lite tur så blir det bara den körningen och lite parkeringsvakt som jag behöver göra till mässdagen tar slut. Man vill ju hinna med att prata med företagen samt delta i en tävling eller två. Nu har jag vunnit något på LARV varje år de senaste fyra åren och det är en tradition jag gärna bygger vidare på. Det är roligt att vinna ju!

Inga kommentarer: