fredag 5 december 2014

Ny totalt supernödvändig pryl..

Till skillnad från för om åren så åker vi numera faktiskt till Babyproffsen Leklust i huvudsak för att köpa saker till Emma och inte leksaker till oss (mig). Och även denna gång motstod jag frestelsen att köpa gigantiskt Star Wars-LEGO åt mig trots de nedsatta priserna - det är inte nödvändiga inköp. Men att kolla igenom spelhyllan är det, kanske kan man hitta något lämpligt att ge bort i julklapp eller så. Och fastän jag har massor med pussel att lägga så måste man ju kolla in vad som finns.

Så nu måste jag förtydliga att det var Johans idé att köpa ett 3D-pussel av Empire State Building Night Edition. Det var alltså inte jag som insisterade på att köpa ett 3D-pussel upplyst av en färgskiftande lysdiod. Det kan dock ha varit min idé att hämta fram en LEGO-apa efter att Johan påtalat att det enda som saknades var en gorilla på masten..
Nu när julpyntet står framme så får vår nya prydnad nöja sig med att stå lite inklämt men efter julhelgen så ska vi nog kunna ge den en mer central plats i vardagsrummet. Totalt onödig pryl som jag villigt lät mig övertalas att vi skulle köpa hem..

Inga kommentarer: