torsdag 8 mars 2012

Jag jobbar vidare med foton!

Frustrerade nog vet jag fortfarande inte var flertalet ramar ligger någonstans och mitt letande ger ingen utdelning över huvudtaget så jag får nog bita i det sura äpplet och faktiskt systematiskt städa lägenheten för att hitta dem. Men en liten bit på väg i hemtrevligheten har jag kommit i alla. Jag tog och målade min två små dubbelramar från Panduro i hobby-rummets färger och nu står den ena på Johans arbetsbord. Så nu kan han låta en glad mamma stirra på honom och när han tröttnar på henne så är det bara att vända på ramen och på andra sidan finns en skrattande mormor!

Den här sista omgången foton beställde jag från smartphoto då jag hade ett erbjudande att utnyttja men jag är lite tveksam på om det kommer bli fler beställningar därifrån. Tidigare har jag beställt från fujidirekt och kvalitén på de bilderna känns bättre.

Inga kommentarer: