tisdag 6 december 2011

Sjätte luckan i adventskalendrarna!

Idag hade jag skola en hel massa timmar och trots min tidiga start hann jag inte med lucköppningen ordentligt förrän fram emot eftermiddagen. Men det här med att stiga upp kl. 6 kommer nog inte bli en vana förrän dagen kommer då jag har min underbara lilla hund! Nu har jag visserligen lyckats med att stiga upp tidigt utan att kollapsa i matkoma direkt efter frukost men ändå.. Det är för mörkt och trist för att orka vara ambitiös mitt i natten, jag har ju till och med klivit upp innan våra lamp-timers går igång och Johan har hunnit hem från jobbet!

Nåväl, dagens luckor:
Star Wars-LEGO!
Blev lurad av bildpuzzlet idag och lyckades göra lite fel först, det ska bara inte kunna hända på ett så litet puzzel. Skäms på mig! Skyller på att det försökte jag faktiskt fixa i morse efter frukost och det var helt klart för tidigt för min hjärna.
Japanska bildpuzzel!

Inga kommentarer: