torsdag 7 oktober 2010

Jag behövde en dragkedja till mina byxor..

..så jag köpte ett par tofflor!

Dragkedjan till mina favoritbyxor gav ju upp helt under STORK, efter att ha kollat lite hur krångligt det är att byta så har jag bestämt mig att trots att byxorna var grymt billiga så är det ändå värt arbetsinsatsen. Det är ju faktiskt favoritbyxor och de är otroligt sköna.

Men jag tycker det är krångligt att hitta tyg- och handarbetsbutiker i Stockholm! Inte som i Luleå där man kan fixa alla sina ärenden på Storgatan (ååååh vad jag ska springa in till mina favoritbutiker på lördag!!!). Så när jag inte hittade vad jag sökte i Liljeholmstorget så "råkade" jag svänga fel, hamnade i en skoaffär och köpte således ett par tofflor!
Fast de gamla är ju ändå trasiga... och nu kanske jag slänger ut dem. Kanske. Vi får se. Jag ska tänka på saken.

Inga kommentarer: