måndag 25 oktober 2010

Det ska börjas i tid!

Förra helgen var jag och handlade med mamma och det slutade med att mamma köpte mig en namnsdagspresent och en julklapp. Eftersom ingen av oss vet hur december kommer se ut så fick jag presenterna på en gång
Namnsdagspresent.
Julklapp.
Kniven fungerar alldeles utmärkt mamma, Johan vågar knappt använda den för att den är så vass bara..

Sedan i leksaksaffären köpte jag mig även årets julkalender. Det fanns Lego City och Lego Kingdoms att välja mellan, då jag aldrig haft något Kingdoms-lego så valde jag City. Så nu kan även detta år innebära massa fina kalenderbilder i bloggen!

2 kommentarer:

Lena sa...

Kingdom Legot ar fortsattningen pa riddarlegot som vi hade... men man far mera bitar med Citykalendern.

Arga Anna sa...

Misstänkte att det var något sådant faktiskt.