söndag 30 maj 2010

Uppdatering

Så, om man googlar på arga anna sambo så är alltså min blogg första träffen. Jag vet det här för någon gjorde det och min spionräknare som håller koll på er besökare talade om det för mig. Kan ju vara intressant att känna till, eller kanske inte..

Som ni nu ser så har jag bytt profilbild, den gamla var visserligen riktigt tjusig à la värsta Top Model-stuk, min ytterst begåvade bror tog den. Men det är ju nästan två år sedan.. så jag har känt ett tag att jag borde byta till en ny bild men inte hittat någon som känts rätt. Så tills vidare får ni nu nöja er med den fina värme-bilden från Universeum i Göteborg. Uppenbarligen är vissa delar av min kropp hetare än andra..

Är tillbaka i Luleå igen efter en vecka i Stockholm. Ska nu avsluta lite skolarbete så här på terminens sista vecka innan det blir mera ex-jobbande i sommar.

Utöver det så tog jag ett stort steg i veckan som varit, ett stort steg närmare ett socialt liv i hufvudstaden, jag var och repade med PQ! För den oinsatte så är det alltså PromenadorQestern på KTH. De tog emot mig med öppna armar faktiskt, klarinettister är tydligen bristvara i söder. Var lite småklurigt att hänga med i en del låtar bara, uppenbarligen så känner de inte till att man kan använda datorer för att skriva noter och det var mycket streck och extra kommentarer att tänka på. Men de var väldigt hjälpsamma och förklarade gladeligen så det löste sig - mer eller mindre i alla fall. Det var kul att spela i alla fall. De har lite sommaraktiviteter med så det kommer finnas saker att göra i sommar med.

Någon som vet vem som stal sommarvädret förresten? Nu är det bara regn och tråk.. Visserligen ljust men ändå regn och tråk.

Inga kommentarer: