lördag 1 maj 2010

Ny hårddisk 2.0!

Okej, igår efter att Johan hämtat mig på Kallax och vi handlat middagsmat så hämtade vi upp min nya hårddisk som kom under min bortovaro. Den förra var ju som bekant trasig vid ankomst och Dell visade sig från en mycket icke-storföretagssida genom att leverera en ny i stort sett omedelbart utan att ens kräva att den gamla skickades in (det brukar de ju insistera på för att vara övertygade om att den produkt man fått verkligen är defekt).

Så nu är den här! Och igång! Den funkar! Säkerhetsuppdatering kan börja! Så snart jag kan komma på vad jag ska skriva in för projektnamn.. Det är svårt att döpa en ny dator, jag har hunnit med några datornamn genom åren, man vill ha något unikt och personligt men som samtidigt passar ihop med övriga datorer.

Men den är här! Nu ska vi bara försöka hinna få ordning på åtminstone det ena datorprojektet innan jag måste åka igen imorgon kväll.. Livet som sambo är mycket svårare på avstånd.

Inga kommentarer: