måndag 16 november 2009

Dagens Johan!

Johan kom med ett bra förslag, att jag skulle köra med "Dagens Johan", i samma stund som han sa det så undrade han varför han hela tiden ger mig uppslag till bloggen som framställer honom i mindre attraktiv dager. "Dagens Johan" är alltså dagens mindre intelligenta uttalande som Johan gjort.

Vi är nu nyss hemkomna från repet och brukar vanligtvis varva ner med lite fika och så se något litet. Då vi båda varit väldigt trötta idag så utspelade sig följande konversation:

Anna: "-Vill du se något på en halvtimma eller heltimma?"
Johan: "-Det spelar ingen roll, jag har ändå ingen lust att se på TV."
Anna: "-Så då diskar du medan jag ser på TV?"
Johan: "-Doh! Nu gick jag rakt i fällan."

Epilog: Johan sitter bredvid Anna i soffan,ni trodde väl inte på fullaste allvar att han skulle diska medan Anna ser på TV?

Inga kommentarer: