måndag 2 februari 2009

Arbetsintyg

Måste bara skryta lite!! Idag fick jag mitt arbetsintyg för sommarens och höstens projektarbete och det var ett riktigt bra intyg! Jag visste ju att de gillade min arbetsinsats (mycket för att jag redan innan projektet avslutades var lovad tjänsten det här året med) men det är ingen garanti för att de faktiskt skriver ett bra intyg! Såna kan vara kluriga att få till bra, men det här var ett mycket bra intyg! Välformulerat och jag framstår som mycket attraktiv att anställa! Riktigt trevlig läsning helt enkelt, nu ska jag bara ta massa kopior så jag kan förpassa originalet till bankfacket där viktiga papper hör hemma.

Men det här är helt klart en sån dag då man bara känner sig bäst! Så här ska man börja en ny vecka, annars så är ju måndagar gärna lite småsega.

Inga kommentarer: