måndag 11 juni 2012

Det är ju det jag säger!

Hittade följande artikel i dagens Aftonbladet och det stöder utan tvekan min teori om att det vilar en förbannelse över min födelsedag och jag gör bäst i att undvika att fira den. Då lillebror redan hotat att jag inte "kommer komma undan" när jag fyller jämnt nästa gång så har jag förstås redan börjat planera för en listig rymning.

Johans nästa jämna födelsedag har jag också en plan redo för, vi håller givetvis öppet hus på själva födelsedagen! Jag räknar iskallt med att vi maximalt kommer se hans närmaste släktingar, någon nytta måste man väl ha med att ha en man som fyller år på självaste julafton! Det finns dock en liten detalj som kan slå grymt fel.. Johans släkt är inte främmande för monstruöst stora julfirande med massor av folk (och djur!) så har jag otur blir det fullt hus istället! Framför allt om vi är dumma nog att ha flyttat söderöver tills dess.

Hm.. finns lite kvar att tänka på alltså.

Inga kommentarer: