fredag 5 december 2008

Jedi mind trick!!

Som så många andra så har jag sett Star Wars-filmerna åtskilliga gånger. En av de coolaste sakerna i Star Wars är förstås Jedi mind trick, vem har egentligen inte försökt sig på det i hopp om att lyckas! Tänk att bli en äkta Jedi och faktiskt behärska Jedi mind trick!

Så igår kväll så försöke jag mig på att göra lite Jedi mind trick på Johan och jag lyckades!! Det funkar! Jag kan! På riktigt! Jag gjorde den magiska rörelsen och sa: "du vill skratta" och han gjorde det! För att försäkra mig om att det inte var en engångsgrej så upprepade jag tricket massa gånger, det visade sig att den enda frasen det fungerar med är just "du vill skratta". Men det betyder fortfarande att jag kan!!

Jag begärde för övrigt upprättning på ekonomitentan och fick det.. inte för att det ändrar mitt betyg men rent principiellt så vill jag ju ha alla poäng jag faktiskt är berättigad.

Inga kommentarer: