torsdag 3 maj 2012

Det lönar sig att ha ett alter ego..

..som är en Arga Anna.

Råkade ut för att de helt utan förvarning började ta ut fakturaavgift för min pusseltidning som jag får varje månad. Efter lite kommunikation så fick jag till att jag skulle få e-faktura istället och därmed slippa fakturaavgiften. Men nu så fick jag ändå en pappersfaktura med avgift med senaste numret. Så jag tog förstås omedelbart kontakt med kundtjänst igen och undrade vad de höll på med för när jag blev lovad e-faktura så sa de ingenting om en viss handläggningstid på flera veckor (som annars företag gillar att gömma sig bakom vid omläggning från pappersfaktura till e-faktura). Idag så fick jag svar att det blivit fel när han skulle lagt in mig på e-faktura och då jag som kund inte ska drabbas så bjuder de på månadens tidning så jag kan kasta fakturan!

Rätt ska vara rätt!

Och SAS ersatte mig för pirran som gick sönder när jag flög i vintras. Det brukar helt klart löna sig att säga ifrån när något blivit fel.

Inga kommentarer: