torsdag 23 februari 2012

Bröllopsfotot!

Vi har ju varit lite halvhemliga med våra bröllopsfoton, vi ville helt enkelt inte ha en massa foton ute på internet utan tyckte att folk som vill se bilder får vackert ta och komma och hälsa på för detta ändamål. Men som del i mitt städprojekt har varit att slutligen göra om fotoväggen i vardagsrummet, ända sedan jag flyttade hemifrån så har jag haft mycket foton uppe på nära och kära. I PG-rummet så hade jag mina linor med klädnypor för foton så jag enkelt kunde uppdatera och i lägenheten körde jag på inramningar.

Men då jag redan bodde i lägenheten när Johan flyttade in så var förstås även fotoväggen styrd åt mitt håll och det har tagit tid att komma till rätta med det. Ännu så saknas det foton från Johans sida (*hint hint*, vi behöver bilder!!) men för en vecka sedan blev det äntligen av i alla fall! Jag rev ner alla tavlor från väggen och började bygga upp fotoväggen på nytt med vårt bröllopsfoto i mitten! Rationaliserade bort lite av mina foton med och har lämnat plats för nya bilder. Har några på gång som ska upp men jag hittade inga ramar här hemma (som jag fortfarande tror att vi har liggande någonstans) så vi får införskaffa lite.

Men här kommer i alla fall ett litet smakprov, en lite bit av vår fotovägg och framför allt, huvudpersonerna själva i mitten! Vi beställde en förstoring i canvas av den bästa bilden och lät rama in den och så här blev det!