lördag 1 december 2018

Lucka 1 i min julkalender

Nej, jag har inte glömt bloggen. Det har varit två rejält intensiva år och bloggen prioriterades helt enkelt bort just då. Tänkte skaka liv i den lite igen och börjar med en julkalender.

Så, äntligen december.. eller kanske. Barnen har influensa.. Vi stryker planer och aktiviteter på löpande band och räknar faktiskt ner till jul just för att det då äntligen ska bli lite lugnt och ledigt, eller kanske.

Mellan alla hostningar, snörvlingar och febertoppar så har jag slagit in alla julklappar. Eller nästan alla, det är ett paket till på väg hit med DHL och jag tror att det inte bara var leksaker till mig i det utan faktiskt några saker till ungarna. Johan får inga julklappar i år, eller födelsedagspresenter heller. Han fick en Ankarsrums hushållsassistent i höstas. Den får räcka och bli över för det här året. Och han fick faktiskt ett par skridskor i Fars dags-present. En annan väntar fortfarande på förra årets mors dags-present. Årets med för den delen.

Nåväl, vi får se hur det blir nu, om jag verkligen tar mig tillbaka till bloggandet.

Inga kommentarer: