torsdag 1 januari 2015

Gott Nytt År!

Jag lämnar 2014 bakom mig på samma vis som jag inledde det - med en förkylning! Smällar man får ta helt enkelt. Johan har slutligen läkt ihop så pass att han inte är totalt värdelös längre så jag kunde efter dryga en och en halv månad bestående av att i stort sett själv sköta hushåll och baby slappna av och ta det lite lugnt - så min kropp svarade med att skicka fram en förkylning.. förstås! Även om det tyvärr antagligen innebär att jag måste avstå skidorientering till helgen så tänker jag hålla humöret högt. Trots en del mörka moln så lämnar Johan och jag ett fantastiskt 2014 bakom oss! Vår söta lilla tjej kom in i vårt liv och vände allting på ända, vad kan liksom slå det?

2015 kommer bjuda på fantastiska upplevelser för vår del! Emma har en hel del första att hinna med och jag både fasar för hur fort tiden kommer gå och längtar efter att få ta del av hennes framsteg. Jag laddar för ett positivt år. Några direkta nyårslöften är inte aktuellt, jag fortsätter på den linje jag och Johan slog in på under det gångna året. Ut med negativ energi och fokus på det som ger oss glädje och laddar oss positivt! Vi vill må bra och trivas med livet helt enkelt!

Hoppas ni vill hänga med!

Gott Nytt År!

Inga kommentarer: