tisdag 15 oktober 2013

Säsongsavslutningen!

Mmm.. det var ju som så ja. I våras planerade vi för en långhelg i Stockholm med Galenskaparna & After Shave samt 25-manna. Nu blir det förstås aldrig riktigt som man tänkt sig. Dels så visade det sig att OK Renen inte tänkte ha 25-mannalag i år men sedan så kom det stora bakslaget förstås med min fotskada i somras och jag har inte fått klartecken att börja springa än. Så den stora tävlingen jag sett fram emot sedan i våras i elitklass byttes mot en skogspromenad i vanlig klass.

Nu gick det i alla fall väldigt bra för mig, det så kallade svårorienterade brandområdet hade jag inga större problem alls och förutom att jag kom lite snett på några ställen så gick det ändå riktigt bra. Imponerande nog kom jag inte ens sist! Inte ens på upploppet!

Uppdatering! Efter en närmare studie av sträcktiderna så visade det sig att jag inte var sist på en enda delsträcka..
Mina promenadbravader - i stort sett som jag tänkt mig.
Men det är klart att det är lite trist att runda av min comebacksäsong med rehabilitering. Det har blivit obehagligt många läkarbesök i år och hade det verkligen varit nödvändigt att behöva röntga ansiktet en gång och högerfoten två gånger..?

Nåväl, nu väntar fortsatt rehabilitering och vinterträning så jag är redo för nästa säsong - min första i tantklass! Eller nääää... kanske ska hänga kvar som senior ett tag till.. är jag verkligen redo för tantklass?

Inga kommentarer: