söndag 27 oktober 2013

Mutans makt!

Igår mutade jag Johan med fika för att följa med ner på stan för lite shopping som omväxling till hans vanliga hobby att sova hela dagen. Jag passade på att tinga in några fler julklappar så Johans egentliga jobb var att bära ryggsäcken och packa på sig all shopping. Totalt använde han bara sitt kort för att betala parkeringen...

På vägen hem så passade vi på att handla på Kvantum och döm om vår förvåning fick vi avstämning. Det hade vi ju förra gången och då fick vi som vanligt godkänt vilket vi tyckte borde innebära att vi skulle slippa sådant ett bra tag till.

Dock så skedde det vanliga fenomenet efter ute-fika, jag fick ont i magen! Jag börjar på allvar misstänka att jag faktiskt inte tål kondis-fika för jag mår alltid dåligt efteråt. Fika är helt enkelt farligt!

Inga kommentarer: