lördag 18 september 2010

Mitt spionfilter!

Jojomen, jag bjuder ju faktiskt fritt på mig själv. Frågan om i fall jag borde göra min blog privat och endast för inbjudna läsare har dykt upp ibland. Jag reflekterade själv över det när jag tidigare i år fick en kommentar men inte kunde komma på vem som låg bakom den. Men jag har inte velat ta det steget. Så hemlighetsfull och så privat är jag inte så jag tycker det motiverar det.

Inte heller är det ju någon större rusning hit för att läsa i min blogg. Men jag har i alla fall mitt spionfilter! Jag inte bara håller koll på hur många som faktiskt läser här (knappast förvånande massor fler sedan jag började länka från Facebook..), jag får även uppgifter om vilka operativsystem och webläsare som används. Så nu är jag nyfiken! 1 % av mina läsare använder iphone för kunna hänga här. Så vem är så himskans nyfiken att h*n inte kan vänta med att kolla in min blog tills h*n är vid en "vanlig" dator?

Kom igen! Berätta nu!

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag känner mig skyldig. Jag kan ibland sitta i soffan och surfa på facebook medan Hugo leker. Som du redan påpekat länkar du ju ofta till dina inlägg. Det är enkelt att bara klicka och läsa vad du skrivit.

Arga Anna sa...

Du fanns faktiskt med på min "misstänkt-lista", du är ju en av de som jag med säkerhet vet har en iphone..