måndag 3 oktober 2011

Ekonomivältar-stövlar!

Det är sådana här inköp som totalt kan rubba ens privatekonomi, men så hade jag suktat så himla länge efter stövlarna! I dryga året har jag sett dem och längtat efter dem! Alla vet att en flicka aldrig kan ha för många DocMartens i sin skohylla. Hemma i Luleå har min storlek varit slut länge men samma par i andra storlekar har stått där i butiken - som en ständig påminnelse efter stövlarna jag bara absolut velat ha!

Så när vi var i Stockholm senast och jag var inne i butik där de faktiskt fanns i min storlek.. Och jag provade dem (igen, jag har provat dem förr när jag varit i Stockholm och suckat ännu mer) och de satt som en smäck. Så jag bestämde mig! Jag behövde faktiskt ett par nya stövlar! Jag har inte haft ett par riktigt underbara stövlar sedan mina röda och det var ju hela fem år sedan!

Så de ljuva raringarna fick följa med hem och vi har varit oskiljaktiga sedan dess, jag har impregneringssprayat dem för att vara redo för höstregnet och vi bara stortrivs ihop. För vad gör sig bättre på en flickas fötter än ett par riktigt läckra Docs?
Me-likey!

Inga kommentarer: