söndag 17 februari 2013

Nästa steg på väg mot det nya livet!

Ikväll tog jag och Johan det första riktiga steget vidare i vår orienteringssatsning genom att gå på OK Renens årsmöte, vi fick där träffa några av våra nya klubbkamrater som gladeligen hälsade oss välkomna till klubben. Jag blev också invald i valberedningen och väldigt "uppmuntrad" att hjälpa till med SM i Skidorientering om en månad. Eller som den mer exakta formuleringen löd:

"-Det är ett utmärkt sätt att lära känna folk."

Så sant som det är sagt och självklart hjälper jag gärna till och bidrar till klubbens verksamhet. Förhoppningsvis så kommer jag ändå få möjlighet att åka öppen bana en av dagarna då jag aldrig prövat skidorientering tidigare.

Men nu är det igång på allvar! Jag är aktiv i en klubb igen!

Nu gäller det bara att läka ut den här förkylningen så jag kan börja träna på allvar igen. Bara fem månader kvar!

Inga kommentarer: