tisdag 18 april 2023

"Hon har inte att göra med vad jag har för bilder på mina sociala medier."

"Hon har inte där att göra överhuvudtaget."

Värt att notera, alltså publicerat på den officiella företagssidan på Facebook. Men tydligen har folk inte där att göra.

Ja, detta är på fullaste allvar så vår före detta hantverkare som är ansvarig för att ha förstört vårt kök uttrycker sig. Inte till mig dock. Nej, Allvin mailade min PAPPA som om jag vore ett olydigt litet barn som behöver tillrättavisas. "Vore tacksam om ni kan ta er dotter Anna i örat!"

För att vi (ja, vi, inte jag, ni som är vänner med oss på Facebook har redan sett skärmdumpen från messengerkonversationen Johan hade med denne urusle hantverkare gällande att ta ner bilden FRÅN VÅRT KÖK!!!!) vill ha bort bilden.

Inte nog med att Allvin inte lyssnat på dessa upprepade uppmaningar. Allvin avslutar sitt mail till min PAPPA med: "En sådan till och jag polisanmäler henne."

Så där har ni det, tänk noga över vilken hantverkare ni anlitar. Hellre än att ta ner en bild från den mycket missnöjde kundens kök så hotar Allvin med polisanmälan.

Ja, detta är också samma hantverkare som haft åsikter om vilka bilder JAG publicerat på MINA sociala medier - som har privat inställning.

Inga kommentarer: